يکشنبه ۴ آذر
بی هوا شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶ شماره ثبت ۱۳۱۱۷۷
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
یواش و دُزدکی و زیر چشمی دیدنت بسیار می چسبد
و حتی بی هوا بوسیدنت در خواب هم اِنگار می چسبد
نمی دانم زمانی که خداوند آفریدت فکر این دل بود
خدا شاهد خدایی تو بی اِنکار و بی اقرار می چسبد
نمکگیر نگاهت گشتم از بَدو نخستین دم
نمکدان نشکنم جانا تماشا بر تو با اِسرار می چسبد
تو را من دوست می دارم به خلوت در خیال و جان
ولی اِبراز آن هم در میان جمع و در انظار می چسبد
خداوند مصلحت دانست شود خار هم نشین گل
مدال پاسبانیه تو بر سینه به هر اّدوار می چسبد
خرابم من نمی خواهم شوم آباد زین رو که
به گنج بودنت دلخوش خرابی زین سبب اینبار می چسبد
تلسکوپمی شوم هابل تر از هابل برای جستجوی تو
تماشا زل زدن دانا شدن دانستن اّسرار می چسبد
عطش دارم فراوان تشنگی را دوست می دارم
که تو آب حیاتی من سِکندر ،جستجو بسیار می چسبد
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب صادقی ارجمند بسیار عالیست و خدا قوت سیپاس از زحمتی که کشیدید در پناه حق باشید درود بر شما شاعر محترم زیباست و بسیار جالب و امروزی... فقط جسارتا اِصرار یا اَسرار؟ هر چند با توجه معنا و اینکه قافیه اَسرار در مصرع چهاردهم اومده بنظرم اصرار درست باشععع در پناه خدای مهربان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ودلنشین بود
سرشار از احساس