جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب نیما فیروزمند
|
در دشت عطش ، خورشید تابان
چشم ها پر اشک
دل ها پر ز خون
هر گام تو ای سرور
بر خاک نینوا
نقشی از عشق و نور
صدای گریه ها
به گوش فلک
فریاد مظلومیت
در آسمان پیچید
ای حسین ، ای عشق جاودان
در قلب ما
شعله ور ، بی پایان
نامت ، همچو بادی
برفراز دل ها
برد پیام تو
تا ابد در جان ها
در این دشت خونین
قامتت برافراشته
نشان ایستادگی
آوای رهایی
هر نغمه دلسوخته
از جان تو گوید
هر قطرهی اشک
از برای تو به پایین افتد
ای امام عشق
در دل ها جاودان
همراه با نامت می مانیم ، همیشه در یاد
یا حسین.
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیزم 🩶 | |
|
🌷صَلّاللهُعَلیاباعَبداللهِالحسینوَمُحِبّانِهِاَجمَعین🌷
| |
|
ممنون از شما استاد عزیز 🩶 | |
|
ممنون از شما استاد گرانقدر 🩶🌹 | |
|
سلام درود بر شما استاد عزیز 🩶 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا حسین شهید علیه السلام