يکشنبه ۴ آذر
دولت عشق شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۱۳۱۱۲۱
بازدید : ۹۹ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
مُژه بر هم زدی و مژده به جانم دادی
دولت عشق به آنی تو نشانم دادی
ژلوفن چیست؟ مسکن به چه کارم آید
چو به آغوش نگاهت تو اّمانم دادی
گُر گرفتم تپش قلب سراغم آمد
جام جم گشتی و تو جان به جهانم دادی
آرزو هستی و رویایی و دائم به خیال
جان جانان شدی و شوق به آنم دادی
نیمه دیگر من زندگیم با تو خوش است
هستی ام گشتی و پرواز به بالم دادی
ایدآل دل و محبوب و تمام و نفسی
تو شدی تاج سر و اَجر و مقامم دادی
همدمم ، شعر ترم را به تو مدیون شده ام
تا شدی واژه و در شعر بَیانم دادی
واجب الحج شده ام کعبه مقصود سلام
تو مرا خواندی و با عشق جوابم دادی
روحم آرام شده با تو اگر حضرت عیش
تو شدی شعر و به گفتار براتم دادی
آدمِ عشقِ توام حضرت حَوا ، عمرم
تشنه را شُرب شدی آب حیاتم دادی
# حسین گودرزی""تشنه""
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها حدستون درسته سپاس از بدل محبتت حتما سعی میکنم لحاظ کنم سپاس استاد سرفرود مهرتم خاکمممم و هیچ مانا باشی جانااا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام قلم زیبانویسی دارید زنده باشید.