شنبه ۳ آذر
من وقلم شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۱۳۱۰۷۷
بازدید : ۱۱۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
من با قلم به تنهایی
دوره کردم تمام خاطراتم را
من با قلم به تنهایی
زنده و دلخوشم
همچنان آواز سرمیدهم اما
شعر همدم تنهایی من
قلم خوب میداند دردم را
چشم براه کسی هستم
کوله بارش بر دوش
چشم درراهم
درک کردم قانون انتظار را
من با قلم به تنهایی دوره کردم تمام خاطراتم را
#فریال_امینا
۱۶تیر۰۳
بداهه
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از بذل توجهتون جناب استکی بزرگوار🌱🙏🏻 | |
|
سلام سپاس گزارم بزرگوارید🌱🌹 | |
|
سلام زنده باشید و برقرار ممنونم از بذل توجهتون | |
|
سلام سپاس گزارم باشید که بسیارید🌱🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
انشاءالله انتظار سر میرسعععع
روز پر خیر و برکتی داشته باشی