دوشنبه ۲۸ آبان
جان بینی شعری از رضا اسمائی
از دفتر نهانخانه ی دل نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ۰۴:۱۵ شماره ثبت ۱۳۱۰۵۹
بازدید : ۷۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رضا اسمائی
|
او جهان دارد ، جهان بیند ، جهــان
من که جان دارم و جان بینم و جان
او جهانش پر توهم ، پر غــرور
پر توانَست جان من پُرتر ز نـور
او جهانش پر ز مکـــر و آتش است
جان من کابوس تلخ خوابش است
در جهانش تاج او افتـادنی است
تاج من در جانم اما ماندنی است
در جهانش قدرتش از زر بُود
مِهرِ جانم از تمامش سر بُود
در گمانش حکمِ کاغذ ثابت است
لیک ناداند مرا جان کاتــب است
رضا اسمائی
|
نقدها و نظرات
|
با درود بیکران زیبا دیدن خود به تنهایی هُنری والاست. سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران زیبا دیدن خود به تنهایی هُنری والاست. سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
|
با درود بیکران حال دلتان هماره خوش بادا سپاسگزارم از نگرش ، بینش و منش نیکتان 🙏🌹🌹🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست