يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب حسن پوررضایی
|
ماییم که زندانیِ خاکیم و اسیریم
طفلیم و جوانیم و میان ساله و پیریم
یك عدّه پَیِ لقمهی نانیم گرسنه
تعدادِ قلیلی که غنی گشته و سیریم
بسیار و فراوان که شده گوش به فرمان
جمعی دگر از ما که بر آن خلق، مدیریم
خوشبخت چنانیم به گلگشتِ گلستان
بدبخت چنینیم که در متنِ کویریم
هر چند که مغرورتر از ذاتِ بشر نیست
باید بپذیریم که آسیب پذیریم
هرچند که ناخواسته مهمانِ جهانیم
امّا همگی در دلِ یك راه و مسیریم
یك عمر چو دیوانهی عاشق شده امّا
بایست که در حسرتِ دلخواه بمیریم
|
|
نقدها و نظرات
|
برکت عمرت باشد و قلمت شاهزاده گل خانوم | |
|
حکیمان است در کنار دلِ پاکت شما خوبان... . استاد گرانقدر ، چشمه ی همیشه جوشان | |
|
درود بر جوانِ گلم (🍎🍎🍎🍎🍎ساسان بامرام) | |
|
عرض ادب خدمت عزیزدل جناب دزفولی با معرفت و بامرام بمان تابمانم رفیق🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎 | |
|
درود بر نگاه با صفا و بی ریاح تو با نوی مهربان ، باشد قلمت همیشه دونده تیز.🍎🍎🍎🍎🍎 | |
|
سلام و صد علیک بر بانوی پر مهر و محبت سر کار( مریم عادلی) امید دارم هنیشه پایدار بمانی...🍎🍎🍎🍎🍎🍎
| |
|
درود بر تو خانمی ارزومندم همیشه تندرست بمانی بااون زبان شیرین و گویا بمانی🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما استاد گرامی
روز پر خیر و برکتی داشته باشید