شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
عشق از قصه ی دیوانه شدن می گذرد
از حصار تن و ، پروانه شدن می گذرد
تشنه ی آب سرابی شود از فرطِ عطش؛
جرعه ها از سرِ پیمانه شدن می گذرد
یا برایش همه یا هیچ برایش همه است
مرزش از غایت و بیگانه شدن می گذرد
آنچنان رخنه کند ، دار و ندارت ببرد !
از هم اندازه و از شانه شدن می گذرد
یا به عرش آورَدت ، یا به زمینت کوبد!
از تب و مستی و میخانه شدن می گذرد
نوش و نیشش بشود دغدغهِ هر نفست
تابَش از محورِ ، دُردانه شدن می گذرد
در گلویت بشود یک گره اندازه ی بغض
عشق از آب و هم از دانه شدن می گذرد
پا به پایش بروی با همه بی حوصلگی
از سرش ، لذتِ همخانه شدن می گذرد
عشق پیچیده کلافی ست که در پای من است
گاهی از اصل و از افسانه شدن می گذرد
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
روز پر خیر و برکتی داشته باشید