جمعه ۲ آذر
تفاله ی درد شعری از لیلا اسدی (میس قلم)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۰۴ شماره ثبت ۱۳۰۶۵۱
بازدید : ۱۰۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر لیلا اسدی (میس قلم)
آخرین اشعار ناب لیلا اسدی (میس قلم)
|
پای خوابم همیشه می لنگد
جان ِ من وبال ِ تن باشد
سر بکش تو ناله هایم تا
تخم رؤیا عقیم ِ من باشد
می کُشم بدون قداره
می برم بدون خونریزی
زخمم از نمک دوا نوشد
با سکوت من گلاویزی
تکه هایم به زیر ِ دستانت
می فشاری گلوی ِ سیبم را
خرده شیشه ها کجا هستند؟
میخورد کسی فریبم را
زن شدم که بشکنم شب ها
هر دم از خودم گریزانم
سایه ای مرا به یغما برد
خواهشا مرا بمیرانم
روی دستم نشسته داغی سرد
زیر لاکم زنی زمین خورده
بین انگشت های لاغرِ من
چوب سیگار ِ پیکرم مرده
می نشینم کنار ِ دیواری
می جوم رگ ِ دهانم را
خونم از دهان ِ شب سر ریز
دودم از گلوی ِ انسان ها
زن شدن تفاله درد و
زن شدم شبی به کار آیم
مرد ِ بی زهار ِ بی ریشم
زن شدم که مرد بار آیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
انشاءالله که خیره
ولی خودمونیم قلم توانمندی دارید...
البته در ناب به واسطه عدم فعالیت دیده نشدید...
بازم انشاءالله در جایی که باید اشعار زیبا و قشنگتون دیده بشعععع
درودتان
شاد باشید