جمعه ۲۵ آبان
چند رباعی (۸) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۱۳۰۶۴۹
بازدید : ۱۱۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
هر گاه که سرشارِ منم با من باش
نزدیکتر از جان و تنم با من باش
وقتی که به خویش میرسم از عشقت
در لحظهی عاشق شدنم با من باش
.......................................
ای خاکِ پر از خاطرهی حاصلخیز
ای خاک وطن، از تب رویش لبریز
در جان تو ریشه کرده آواز کهن
از هزارهی تمدنی شورانگیز
......................................
این خاک به دور از نفس ایمان نیست
آواش به جز نام خوش ایران نیست
ای کاش دوباره گل کند در این خاک
یک خانهی خوشخاطره که ویران نیست
......................................
بر اسب، سوار، بیامان میتازد
تا آخر قصه بیگمان میتازد
آن یکهسوار عاشق از اول عشق
تا لحظهی آخر جهان میتازد
.......................................
او قصر بلند قصه را میسازد
در قصه به یار خویش دل میبازد
با یار، سوار میشود بر اسبش
از عشق به سمت بیکران میتازد
....................................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بانوی عزیز
شاد باشید