پنجشنبه ۱ آذر
دست بازیگر عشق شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۳۰۴۸۱
بازدید : ۸۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
ابر بارنده به دریا میرفت
اشک چشم تر ما بود
که به یغما میرفت
فصل پوسیدن برگ
بود پاییز هزار رنگ
که به سودای زمستان میرفت
دست خشکیده سرما
بگشایید و ز غم بیرون شد
اینگونه به آغوش بهاران میرفت
یار نادیده ما سخت گرفت
بر شب و روز
قلب جوشیده ما بود
که به اغما میرفت
دست بازیگر عشق
به سرم دست کشید
دست ما را بگرفت
شدهایم ما خود آدم
که دلش در پی حوا میرفت
• چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشاهزاده خانوم عزیز سپاسگزارم که ملاحظه میکنید و نظر میدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.