جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
گل قلبم..تمام وجودم.. زادروزت مبارک
آسمان دلم
گرچه هروز ابریست...
...
روزه میلادت
چشم من خون گریست...
...
کودکی هست در من
آنقدر پیر شده مرگ او حتمیست...
...
پسره خرداد ، تو بخند
این برایم کافیست...
...
در میان من و تو
به بلندای حسادت سدیست...
...
باید از جان گذشت
روی ماهت نگریست...
...
آن وره سد
چو دیاره باقیست...
...
رضا دهقانی
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی | |
|
درود جناب خوشرو سپاسگذارم از توجه شما از داره دنیا یه پسر خداوند هدیه کرده که امروز ۲۵ زاد روزش بود ولی بی معرفت پدرشو دعوت نکرده بود | |
|
سلام استاد بزرگوار آقای دزفولی عزیز سپاس | |
|
عرض ادب ممنونم | |
|
سلام سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.