به هم ریختن با یاد تو، کار من است هر شب و روز
اشک است چشمم شدم الکن، ورمِ دل زد کرد بروز
شێوان له تەک بیری تۆ دا، کاری منه هەر ڕۆژ و شەو
ئەسرینه چاو لاڵه زمان، پەرچڤی دڵ دایه دەرەو
اگر نباشد دردِ عشقت، بیهوده میرود عمر من
شُدهام اسیرِ دلتنگی، جلوه در قلم و رنگ من
گەر نەبێ ئێشی ئەوینی تۆ، حاش دەگوزەرێ تەمەنی من
بوومه دیلی دڵتەنگی من، دیار له پێنووس و ڕەنگی من
لاممکن است در قاب شعر، وصف داستان دوریم
گر آیی بر چشم گویمت، طُ بینم هیچ نی بگویم
ناشۆیە گەر له قاپی شێعر، چیرۆکی هیجریم باس کرێ
گەر بیتە بەر چاو دەڵێیمت، بت بینم هیچ بۆم ناوترێ
دانم آخر از درد عشقت، زیبایم ای پر پروازم
مست و دیوانه شوم و بر، لب کودکان خنده سازم
ئاخری دەزانم دەردی عیشقت، جوانم ئەی پەڕی هەڵفڕینم
دەمکات سەرخۆش و زڕمام و بۆ، لێوی مناڵان پێکەنینم
تا مزین است سما به ماه، تا میزند نبض زیر پوست
پایا میماند مهر عشقت، بر لوح دل ای که بر دل دوست
تا ڕازاوە بێ مانگ له ئاسمان، تا لێ بدا نەبزی ژێری پێست
ڕوون دەمێنێ مۆری عیشقت له، لەوحی دڵ ئەی که دڵت پارێست
پر احساس