جمعه ۹ آذر
خوشبختیم با تو دارم شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۱۸ شماره ثبت ۱۳۰۳۷۸
بازدید : ۷۰ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
دوست دارم خوشبختیمو به تو دارم با تو دارم
تو یی علت آسایش
منم سر پا به تو خواهش
به تو نیازش
دوست دارم تو تموم دنیاییم
بهتر از بود وبقاییم
کلید بهتر از گنج جانی
بهتر هر ثروت به بیانی
دوست دارم خوشبختیمو با تو دارم
تویی بوی تو بهتر از عطر یاسی
زیباتر از هر گل به بهاری
به لطافت آنی
دست تای تو توی دستم به رستم
به رقصم به پروانه به گرد تو
ای گل بهارم
به شمعی بهتر به شب تارم
به نور بهتر از ماهم
دوست دارم خوشبختیم با دارم به تو دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است