جمعه ۲ آذر
امید وصال شعری از سیمین حسین نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۱۳۰۳
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر سیمین حسین نژاد
آخرین اشعار ناب سیمین حسین نژاد
|
من همه فکر به فردا هستم...
به همان روز وصال...
به همان آزادی،که خدا داندو بس...
و دگر هیچ کسی فکر به آنجا را نیست...
من در این راه همه امیدم...
در نوامیدی،دراینجا بست است...
با خودم میگویم...
حرف امیدٌ،خودش زیبا هست...
مقصدم پیش خداست...
ورسیدن به خدا...
نه وضو میخواهد،نه حجاب از چهره...
من سراپا شوقم...
شوق پرواز وصال...
شوق آزادی تن...
شوق دیدارخدا...
منه تنها همه ی چشم نیازم به خداست...
میروم راه،به امید وصال...
و به دیدار خدا...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.