جمعه ۲ آذر
عقل یا احساس؟ شعری از سیمین حسین نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۵۰۸۸
بازدید : ۲۱۱۶ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سیمین حسین نژاد
آخرین اشعار ناب سیمین حسین نژاد
|
میان عقل یا احساس آویزان و حیرانم...
چنان شب های بی مهتاب،من عریان ِعریانم...
کدامین قصه را خوانم؟؟؟
کدامین راه را جویم؟؟؟
بسان ابر ِآبستن...
... پر از احساس بارانم...
ومحتاج دعای بی ریاء جمع یارانم...
حقیقت در کجا خفته؟؟؟
که من بیدار باشم گو...
صداقت را چه کس کشته...
که من هوشیار باشم گو...
شدم یک گبر ِ بی ایمان...
میان جمله بادینان...
کدامین قصه را خوانم؟؟؟
کدامین راه را جویم؟؟؟
.
.
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.