شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد علی سهیلی (سهیل)
آخرین اشعار ناب سید محمد علی سهیلی (سهیل)
|
یاوری بود، که هم صحبت ما بود که رفت
خوب و محبوب ،پر از عشق و عطا بود که رفت
در کنارش ،که چه خوش بودم و شاداب ولی
سایه اش بر سر ما ،مهر گشا بود که رفت
به جمالش که دل ما ،همگی روشن بود
از همه رنگ و ریا ، سخت جدا بود که رفت
راه و رسمش که چون آزادگی و درس ادب
مهربان، گوهر نایاب ِصفا بود که رفت
خنده اش باغ پر از غنچه گل ، شادی بخش
کار او در همه احوال ،به جا بود که رفت
حیف قدرش که ندانستم و آن مرغ سحر
پر کشید از بر ما، بحر سخا بود که رفت
درد و رنجی که به جان داشت، نبود آگه کس
با همه درد برایم چو دوا بود که رفت
افتخاری به سر ماست که در صبح و سحر
بر لبش زمزمه ی حمد و ثنا بود که رفت
می کشد درد غمش ،تا که جهان هست، "سهیل"
پدر آن رحمت حق، لطف خدا بود که رفت*
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما مهربانو ی واژه ها همیشه بدرخشید چون مهر سپاسگزارم از حضور پر مهرتان پاینده باشید ان شاءالله | |
|
درود تان باد استاد استکی بزرگوار خداوند رحمان همه درگذشتگان شما را در این شب رحمت بیامرزد پایدار باشید و پیروز ان شاءالله | |
|
سپاسگزارم استاد حاجی پوری عزیز همیشه سلامت باشید و شاداب ان شاءالله | |
|
سپاس فراوان از محبت تان پاینده باشید و شاداب ان شاءالله | |
|
سپاسگزارم مهربانو از حضور پر مهر تان برقرار باشید و پاینده ان شاءالله | |
|
درود تان باد جناب دکتر مظفری عزیز مشتاق دیدار سپاس از حضورتان ذره پروری فرمودید سلامت و شاداب باشید ان شاءالله | |
|
درود بر شما جناب کاظمی نیک مهربان سایه پر مهر تان مستدام باد ان شاءالله | |
|
درود و سلام و عرض ادب حضور پر مهر تان را ارج می نهم پایدار باشید و پیروز ان شاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب سهیلی بزرگوار
بسیارزیبابود
روح پدرعزیزشماوتمام پدران آسمانی شاد