ولیعهد زمانم بود رییسی
امید ورد زبانم بود رییسی
در دولت به روی از پیش گشوده
شکوه جاودانم بود رییسی
به پای عامه ی افتاده ی راه
توان ناتوانم بود رییسی
مثالش در کجا جویم دوباره
که موسی ای شبانم بود رییسی
ثناگویی بسان عاشقانش
همه تاب و توانم بود رییسی
چنان آرش، سیاوش، رستم زال
که سهراب جوانم بود رییسی
کرامات جنابش ثبت سینه
ز غم آتش به جانم بود رییسی
غلامان خدومش جمله سوخته
قمر ماه نهانم بود رییسی
خراسانی خدوم مطلق شاه
محب آهوانم بود رییسی
ز سر تا پا بسوزد شمع محفل
شکر بار لبانم بود رییسی
چنان مالک به راه مصر و سینا
نفس در جان جانم بود رییسی
مصیبت با عروجش بار مردم
بقا روح و روانم بود رییسی
خنک آب حیاتم در سبو بود
سقای آب و نانم بود رییسی
به میدان نبرد از آرش پیر
رها تیر کمانم بود رییسی
به همراه رفیقان خدومش
سفیری بر جهانم بود رییسی
مگر ققنوس ز خاکستر بخیزد
که نادر در زمانم بود رییسی
علی رهبر، معزا خیل خوبان
شهادت در اذانم بود رییسی
بخوانیدش مداوم ختم قرآن
که شاهد بر بیانم بود رییسی
وگر غایب نگردند التفاتی
توابین عیانم بود رییسی
به میلاد امام هشتمینم
ذبیح لامکانم بود رییسی
سیاه پوش جنابش با رفیقان
به دل نور نهانم بود رییسی
زمانه در گذر گر مشکلی بود
به حبس رمز امانم بود رییسی
بسان یوسف مصری نشانی
ز یزدان منانم بود رییسی
کتابی در عمل، قرآنی از نور
سخی و مهربانم بود رییسی
فریبرز محتشم نبود ز کاشان
گر ابراهیم همانم بود رییسی
روح خادم الرضا شهید سید ابراهیم رییسی ،هییت همراه و کادر پرواز شاد
امید که با سالار شهیدان محشور شوند
فاتحه و صلوات
نماز شب اول به نیت نه شهید لطفا فراموش نشود