سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    شهید خدمت

    شعری از

    امیر دهقان پور (امیر مهدی)

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیبی

    ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۰۱۰۹
      بازدید : ۳۶   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امیر دهقان پور (امیر مهدی)
    آخرین اشعار ناب امیر دهقان پور (امیر مهدی)

    از ظهر کمی گذشته بود
    برخاست برای خدمتِ خَلقِ خدا
    دیری نگذشته بود آمد خبری
    ای هموطنان تلخ شده ست ماجرا
    مِه بود و هوای سرد و باران شدید
    گشتند ولی کسی مسافری ندید
    انگار که مقصدش اَبَد بود این بار
    آن مردِ همیشه پایِ کار و بیدار
    صبح آمد و با خود خبری را آورد
    ناگاه بدن ها همه شد سردِ سرد
    گفتند که زنده اند اما چو شهید 
    نالید هر آنکس که شنیده ست و بِدید
    اینگونه بُوَد آخر کار خادمان
    آنانکه نرفتند پِیِ نام و نشان
    آنکس که به راه حق رود پیروز است
    راه شهدا همیشه درس اموز است
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۲ هفته پیش
    درود شاعر عزیز
    روح خادم الرضا شهید سید ابراهیم رییسی ،هییت همراه و کادر پرواز شاد
    امید که با سالار شهیدان محشور شوند
    فاتحه و صلوات
    نماز شب اول به نیت نه شهید خندانک لطفا فراموش نشود
    مریم عادلی
    ۲ هفته پیش
    درود
    💐💐💐
    مجید بهلول (میثم)
    ۲ هفته پیش
    درودتان‌باد
    عالیست
    موید‌باشید خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما جناب دهقان پور..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک
    فاطمه بهرامی
    ۲ هفته پیش
    از زخم شناسنامه دارند هنوز
    در مسجد خون اقامه دارند هنوز
    آنان همه از تبار باران بودند
    رفتند ولی ادامه دارند هنوز

    سرتاسر شهر با تو عطرآگین بود
    لبخند تمام کوچه‌ها غمگین بود
    آن روز که بر دوش تو را می‌بردیم
    تابوت سبک، ولی غمت سنگین بود

    پاییز پیام کوچ برگی سرخ است
    خندیدن گل زیر تگرگی سرخ است
    بر لاله چرا کفن بپوشم، وقتی
    زیبایی زندگی به مرگی سرخ است

    هادی_فردوسی



    درود بر شما
    بسیار عالی خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0