پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
فاصله ها
"او" را به "من" بدهکارند
و ضرباهنگ نبودنش
روی ملودی عشق
به تکرار از دلتنگی
می نویسد؛
صدایش را نت به نت
وصله پینه ی شعرهایم
خواهم کرد
تا آغوش نداشته اش
ضخامت این دوری را
بارانیتر نکند؛
آه ای فلک!
ای آسمان!
تپش های قلبم را
با قدمهای "او"
کوک کنید
تا مشامم به عطر خوش زندگی
عادت کند...
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم مهربونم❤❤
سپاس از لطف نگاهتون🌺🙏🙏🙏🙏
خدا شما دو عزیز رو حفظ کنه، همیشه در کنار هم لحظات رو به شادی سپری کنید🌺🙏🙏🥰🥰
به قول ما مازنیا بلند بلند بهشون سلام برسونید❤🥰 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار🌺🌺🙏🙏
کل نفس ذائقة الموت...
| |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺
قدردان نگاه زیباتون هستم🙏🙏🙏
مهرتون مانا🌺 | |
|
درود و عرض ادب بانوی مهربان❤
سپاس از محبتتون، زیبانگاهید🙏🙏🌺🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و عرض ادب 🌺
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم🙏🙏🙏 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند 🌺 سپاس از لطف نگاهتون 🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار 🌺
سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر بهاره خانوم مهربونم که هم اسم خواهرمه البته بدون ه🤪
خیلی قشنگ و بااحساس بود
موفق باشید