سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 25 خرداد 1403
  • روز گل و گياه
8 ذو الحجة 1445
    Friday 14 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۲۵ خرداد

      چشمان تو

      شعری از

      محمد غفاری پور(یار)

      از دفتر جای ِ پای ِ یار نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۹۹۱۳
        بازدید : ۶۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد غفاری پور(یار)

      کاش بدانی
      هَمه‌ی راه ها
      از چشمان تو می‌گذرند
      حتی ضَرَبانی که از دریچه‌ی قلبَم‌ می‌گذرد
      آن هم از راه ِ چشم ِ تو می‌گذرد!
      کاش بدانی
      که چقدر مُحکم‌، به تو وابسته‌ام..!
      .
      .
      .
      .
      تقدیم به کسانی که می‌روند!
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      حدود ۱ ماه پیش
      درود بزرگوار
      پر احساس و زیباست خندانک
      محمد غفاری پور(یار)
      درود بر شما جناب استکی
      سپاس فراوان از نظر محبت آمیز شما خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      شاهزاده خانوم
      ۲ هفته پیش
      کسی که می‌ره ارزش اینو نداره براش تقدیمی بفرستیم.. خندانک
      بنظرم آن هم از راه چشم تو می‌گذرد اضافه‌ست.. خندانک
      و تکراریه که به زیبایی شعر کمک چندانی نکرده، نباشععع هم حلععع خندانک خندانک
      درود بر شما خندانک
      زیباست و بااحساس خندانک
      موفق باشید خندانک
      محمد غفاری پور(یار)
      از همه کس گذر کنم ، از تو گذر نمی شود
      مشکل تو وفای من ، مشکل من جفای تو خندانک خندانک خندانک خندانک


      درود بر شما شاهزاده خانم خندانک خندانک خندانک
      سپاس و قدردانی از نظر صمیمانه‌ی شما خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      نرگس زند (آرامش)
      حدود ۱ ماه پیش
      درود وعرض ارادت خندانک
      زیباسرودید خندانک خندانک
      سلامت وسعادتمند باشید خندانک
      محمد غفاری پور(یار)
      محمد غفاری پور(یار)
      حدود ۱ ماه پیش
      سلام سرکار خانم زند
      از نظر شما بسیار سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0