يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد غفاری پور(یار)
آخرین اشعار ناب محمد غفاری پور(یار)
|
وضو با اشک شبهای بدونت
گرفتم مست در محراب رویت
نماز هجر تو میخوانم ای دوست
گریستم در هوای بوی مویت
نشان دادی محبت بر همه کس
که هر بیگانه سر دارد به سویت
به سوی منزلت آیم به زاری
بمیرم کاش گردم خاک کویت
دراین دنیا اگر با تو نبودیم
در آن دنیا به سر افتاده بویت
تو ای دلدار شیرین یار خود را
بکشتی در غم و در آرزویت
.
.
نکتهای در مورد شعر؛
یار تخلص شعری من است
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی لطف دارید خیلی ممنونم | |
|
سلام جناب آقای عبداله پور گرامی بسیار ممنونم | |
|
سلام سرکار خانوم زند خیلی ممنونم لطف دارید | |
|
درود بر آقای انصاری دزفولی گرامی از نظر شما بسیار بسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
روز پر خیر و برکتی داشته باشید