سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر محمد غفاری پور(یار)
آخرین اشعار ناب محمد غفاری پور(یار)
|
با من بیا به باران
تا بر زمین بباریم
از سینه ها بشوریم
این غصههای ِ بسیار
با من بیا ببار بر
این جنگ های ِ بسیار
با من بیا شروع کن
یک قصهی ِ جدیدی
در یک زمین بمانیم
باهم بدون ِ دعوا
تیری نباشد آنجا
زخمی نباشد آنجا
در آن زمین ِ بی درد
لبخند باشد هرجا
با من بگو ز سعدی
ملک ِ جهان نیرزد
گر خونی بریزد
با من بیا به شادی
با من بیا لبخند
با من بیا به مشق ِ
پروانههای ِ پر پر
با من بیا به اشک ِ
کودک برای مادر
مادر برای فرزند
با من بیا ببین تا
تیر و تفنگ و موشک
با خنده اش چه میکرد
یا رب مباد جنگ و
یا رب مباد مرگ و
یا رب مباد تیر و
یا رب مباد حسرت.
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.