پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر رقیه محمدزاده ماکویی رحیل
آخرین اشعار ناب رقیه محمدزاده ماکویی رحیل
|
ای قلم دارم مناجات دلی یاری بکن
عاشقانه یک غزل را از دلم جاری بکن
جای جای زندگی سرشار عشق وعاطفه
شکر هر آن را همان جا برلبم ساری بکن
معرفت را حلقه کردم ،گردنم زرین نشان
پیش عاقل از عبث گفتن مرا عاری بکن
ناله هایم را شبانه می کنم تسلیم تو
نی نوازان را حذر از جام بیداری بکن
حبس کردم عشق پاکم را درون سینه ام
آه وزاری کار من ،تو خویشتن داری بکن
ماکویی
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از مهر نگاهنان مهربانو | |
|
سلام ممنونم از لطف نگاهتان بزرگوار | |
|
سپاس که شعرم را خوانده اید بزرگوارید | |
|
سلام سپاس از لطف نگاهتان شاعر بزرگوار | |
|
سلام ممنونم که خواندید وپسندیدید مانا باشید ان شاالله | |
|
سلام بزرگوارید شاعر گرامی سپاس از لطف شما | |
|
سلام گرم ممنونم از مهر نگاهتان بانوی مهر | |
|
ممنونم از لطف نگاهتان،سپاس | |
|
سلام ودرود بانوی مهر سپاس از مهر نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود