پنجشنبه ۲۴ آبان
دختر شعری از سمیرا عاشوری
از دفتر روبان قرمز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۶ شماره ثبت ۱۲۹۳۲۶
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا عاشوری
|
در باغ دلم گلی چون دختر میرقصد،
زیبایی او همه جا را به نور میبخشد.
به نغمههای شادی، دختر زیبا میپردازد،
در هر قدمی، زمین را به شادی میآغازد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیزم فدای شما متشکرم عزیزم سپاس گذارم از حضورتان همچنین دعای من برای شما موفقیت و سلامتی 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود ها بر شما استاد مهربان بانوی وخواهر عزیزم
فدای شما بشم خیلی لطف دارید قربان شما بشم سپاس از حضور باارزشتان استاد جانم
در پناه حق 💓💓💓🌿💐💐🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸 | |
|
درود بیکران خدمت شما بانوی عزیز
فدای شما بشم
سپاس از حضور باارزشتون 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌸🌸🌸🌸🌺💐 | |
|
درودهای بیکران بر شما استاد بزرگوار
سپاسگذارم از حضور باارزشتان
در پناه حق 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐💐💐🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران
سپاس از حضورتان و کامنت قشنگتون | |
|
درودها بر شما بانوی عزیز و مهربان
فدای شما بشم عزیزم
سپاسگذارم از حضورتان و کامنت قشنگتون باآرزوی سلامتی 🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود ها بر شما استاد مهربان و فرهیخته
بسیار بسیار سپاسگزارم از حضور قشنگتون
با آرزوی موفقیت 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما بزرگوار
خیلی خیلی سپاس گذارم از حضورتان | |
|
درودهای بیکران بر شما شاعر گرامی بزرگوار
سپاسگذارم که به من سرزدید
نهایت لطف و سپاس | |
|
درودهای بیکران بر شما شاعر بزرگوار
سپاسگذارم از حضورتان
در پناه حق 🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺 | |
|
درود های بیکران بر شما
بسیار سپاس گذارم از حضور قشنگتون باآرزوی سلامتی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐💐💐🌺🌺🌺🌺 | |
|
🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺درودهای بیکران
سپاس از حضورتان و کامنت قشنگتون 🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما بزرگوار گرامی
خیلی متشکرم از حضور زیبای شما
امیدوارم خداوند همراه و پناه شما باشد🌿🌸🌸🌺🌺🌸🌸 | |
|
باغ بهشت کاین همه وصفش کنند نیست
جز جلوه ای ز صحن مصفای کوی دوست
گل های باغ با همه شادابی و نشاط
خار آیدم بدیده نبینم چو روی دوست
درودها بانوی عزیز و مهربان
خوشش آمدید دوست عزیز | |
|
باغ بهشت کاین همه وصفش کنند نیست
جز جلوه ای ز صحن مصفای کوی دوست
گل های باغ با همه شادابی و نشاط
خار آیدم بدیده نبینم چو روی دوست
درودها بانوی عزیز و مهربان
خوشش آمدید دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید