پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
در رگ گردنم غوطه ور شو
تا خدا
تو را، کنار من بجـا بیاورد؛
زیر پایِ رویاهایم
بنشیند
اشاره کند به جای خالیِ تو
و در گوشم بخواند:
این "بی او" بودن
از تو بعید است؛
مرا محکوم کند
به مرور روزهایی
که در دلم نقش بسته ای
و بی هوا
در آغوشت به خواب می روم؛
آنگاه
مبشران رهایی
در طواف عاشقانه هایم
" مرا" دوباره از نو
از تو
عمیق تر به دنیا می آورند....
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند بانو حسین زاده ی عزیز سپاس از لطف نگاه زیباتون، قدردانم❤❤🙏🙏 نظرتون محترم و ارزشمنده برام🙏🙏 خداوندی که در دلم بذر عشق رو کاشت، خیلی دلسوزانه پای رویاها و آرزوهامون نشسته تا اونها رو به واقعیت تبدیل کنه من و خدا خیلی دوستیم با هم تعارف نداریم | |
|
درود و عرض ادب بانو عجم عزیزم❤❤
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏❤❤ | |
|
درود و ارادت شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤
سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتون🙏🙏🙏❤❤
روزگارتون قرین شادی و آرامش🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون
زیبانگاهید
🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودها بانو زند عزیزم❤❤
زیبانگاهید بانوجان، سپاس
🙏🙏🙏❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف و توجهتون🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون
زیبانگاهید🌺🌺🙏 | |
|
ادیب بزرگوار درود و سپاس
زیبانگاهید🌺🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نازنین بانوبهاره جان
زیبا سرودید و سرشار از احساس
فقط زیرپایِ رویا نشستنِ خدا به نظرم جمله ی جالبی نیست هرچند که اصطلاح باشد و در واقع کسر شاءنِ یکتا خداست . لااقل می نوشتید : ( پا به پای رویاهایم / همقدم رویاهایم ) یا مثلاً ( بالای طاق رویاهایم) .
سلامت باشید و دلشاد