جمعه ۲ آذر
حسرت شعری از احسان قدیری
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۱۲۹۰۳
بازدید : ۹۵۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب احسان قدیری
|
سایه به احوال همه باز شد
روی همه سرخ ز امراز شد
حسرت دنیا و هر آنچه در اوست
بر لب هر کودکی ابراز شد
بوسه ی پر مهر و محبت هنوز
بوسه نگشته ابر گاز شد
خستگی بر جان و دل آدما
کوک فریب خورده ی هر ساز شد
لاله به لاله لاله ها ریختند
شاه شقایق غنچه ی ناز شد
دانه به طعمه چون که آمد پدید
ذات خرابنده ی پرواز شد
فطرت شیشه خود ز سنگ است ببین
دشمنیش از خودش آغاز شد
درد دل کودک بی مادری
جیب پدر مهریه پرداز شد
دادو فغان از سر جور و ستم
بر دل هر خسته دل آواز شد
92/02/30
00:24
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.