پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
براےِ فتـحِ لبـهایت، سپـاه و هنگ کافے نیست
این ممنوعه ےِ تبـدار، حـریف ناجوانمـردے ست
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
ڪابوس هایم عطـر آغــوش تو را دارد؛ ولــی
انتظار معـــجزه از خـواب ها بیهــــوده است
#بهــــاره_طـــلایی
#به_نام_پـــدر
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
دم به دم یاد تو در سینه یِ من می پیچد
جـای خــالیــت، گلاویـز شده با شبــهام
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
ختـم آغـوش تو میشد ڪاش این دیوانگی
سـردی تبهای مـن را، چاره جز لبهات نیست
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
همــدمـی جـز شعـرهایت نیست باور می کنی!
عشق خود را با چه احساسـی به تو حالی کنـم؟
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مست آغوشش شدم،تا صبحدم شب زنده دار
ابن سیرین خواب شیرین دیده ام تعبیر چیست؟!
#بـهاره_طــلایـی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم عزیز و دوست داشتنی❤❤
سپاس از محبتتون عشق جاااان❤❤🥰🥰 | |
|
استاد عزیز و گرانقدرم❤❤
سپاس از مهر نگاه زیباتون❤❤🙏🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس، زیبانگاهید🙏🙏🌺 | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار سپاس از محبتتون🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار زیبانگاهید 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و سپاس جناب نجفی زیبا نگاه شماست🙏🙏🌺 | |
|
شعربانوی عزیز درود و سپاس سلامت و تندرست باشید
🙏🙏❤❤ | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار زیبانگاهید، سپاس🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب بانوی مهربان سپاس، زیبانگاهید
🌺🌺❤❤🙏🙏 | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار سپاس گزارم، لطف نگاه زیباتون مستدام
🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب استاد بزرگوار
سپاس از توجه تون🌺🌺🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همگی قشنگ و بااحساس
شاد باشید