يکشنبه ۴ آذر
کسی نیست شعری از طاهره بختیاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۱۲۸۴۹۶
بازدید : ۱۱۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب طاهره بختیاری
|
چه روزگار عجیبی است
کسی به فکر کسی نیست !
چه عصر غم انگیزی است
کسی به فکر کسی نیست !
چرا زمانه را به این سو بردند
که در این راه عجیب
کسی به فکر کسی نیست !
دلها شده پر از غم و اندوه
که جز به حال خودش
کسی به فکر کسی نیست !
نمی شود که روز را بسر بری تا شب
که در مرام نباشد
کسی به فکر کسی نیست !؟
در این روزهای آخر سال
شده ایم تنها در این برزخ
چرا کسی به فکر کسی نیست ؟
طاهره به درد آمده قلبش ولی...
کاری ز دستش بر نمی آید
چون کسی به فکر کسی نیست .
|
نقدها و نظرات
|
سلام ارادت ممنونم از محبت شما ممنون از دعاهای قشنگتون ، سال نو شما هم مبارک آرزوی سلامتی و شادابی براتون دارم . سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود