سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        دال

        شعری از

        امید محبی(آرسین)

        از دفتر یادگار نو نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۱۲۸۴۵۳
          بازدید : ۴۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امید محبی(آرسین)
        آخرین اشعار ناب امید محبی(آرسین)

        در فرا سوی خیال نام تورا خال زدم
         آنقدر دور شدی تا به سحر بال زدم
         
         هرچه گشتم به تکاپو نبودت نشان 
         گاه حتی سرکی به لانه دال زدم 
         
         نیستی، گمشده‌ایی، در پی تو تشویشم
         من به ناچار خیالم، ز برت فال زدم 
         
         از همه شهر گرفتم نامی از نشان تو  
         از زن و مرد و جوان، گاه به یک لال زدم
         
         در همه گشتم و باز هم نبودت خبری
         خسته‌ام بس که برای تو و دل قال زدم
         
         به خیالم که تویی مرهم دردهای دلم
         مثل یوسف قدمی به هفت در جال زدم
         
         آمدم نزد تو که میوه جانم باشی
         ولی افسوس که گازی به توعه کال زدم
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        شاهزاده خانوم

        ،

        عباسعلی استکی(چشمه)

        ،

        هواجان جاویدان

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۱۷
        زیباست خندانک
        درود بر شما خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۵۸
        جالب و زیباست
        توعه؟؟؟ خندانک
        هواجان جاویدان
        يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۵۸
        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        درود بر اندیشه و احساس زیبایتان

        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0