پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
امروز
تمام تقویم های خفقان زده
به تنهاییم قول کودتا داده اند؛
تا تمام وصله های ناجور دنیا را
بر علیه بازنده هایی که
"مرگ"
در بساطشان پهن است
بشورانند؛
با روزهایی تا دندان مسلح
یک عمر استبداد را
از غلاف آزادی بیرون بکشند
و به ازای احساساتی جامانده
تاریخ را
از نو بنویسند،
باشد که مرا
از میان اتفاقات ناخوشایند
تا روی خوش زندگی
مشایعت کنند.
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند سپاس از لطف نگاهتون همواره از شما و اساتید محفل شعرناب می آموزم مهرتون مانا
🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺 | |
|
شعربانو عجم عزیز و مهربانم، استاد گرانقدر سپاس از مهر نگاهتون زیباوجودید مهربانم 🙏🙏❤❤❤❤❤❤ | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند
سپاس، مهرتون مانا🙏🙏🙏🌺 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون قدردانم 🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند جناب زراعتی ارجمند سپاس از مهر نگاهتون ذره نوازی فرمودید، قدردانم
🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب جناب فلاح سپاسگزارم🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
آفرین ها
بمانید به مهر و بسرایید