جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
جمعه ها باز دوباره از راه رسید
غم عالم تو دلم نشست و موند
از زمین و از زمون دلم گرفت
آسمون باز دوباره مرثیه خوند
جمعه ها روز غمه خنده کمه
روزی که دلم تو سینه می گیره
غصه هام قد یه کهکشون میشن
دل من باز میگیره باز می میره
چشام از دور تو رو جمعه می بینه
بی تو هر جمعه سیاه و غمگینه
آسمون کبود میشه تو غروبش
انتظار تو همیشه سنگینه
جمعه ها جنون می باره از دلم
تیکه تیکه میشه قلبم دوباره
دل من میخواد دوباره آسمون
رو سرم بارون عشقت بباره
جمعه ها جای تو خالی میمونه
تو تموم لحظه لحظه های من
اگه دوست داری منو هنوز بیا
به دلم باز دوباره سری بزن
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.