پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
نرسیده به آخرین بن بست
میان جیوه و اندوه
در تنهایی شب
آن پرنده که زن بود
قلب قدیمی اش
با آواز کرگدن
به شماره می افتاد؛
هرگاه دلش می گرفت
زیرلب
در غمزیستی با خاطراتی دوردست
زمزمه می کرد نامی را
به وسعت تمام واژه های دنیا
که هنوز هم
با دویست و چند استخوان
دوستش می داشت
و هنوز
بوسه ی آخر را
محکم تر به یاد می آورد...
#بهـــاره_طــــلایــی
#با_احترام_به_دکتر_لیلا_کردبچه_عزیز
#واژگان_این_شعر_وامدار_آثار_شعربانو_لیلا_کردبچه_هستند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ادیب ارجمند🌹🌹🙏🙏
زیبانگاهید🙏 | |
|
بانو عجم عزیزم❤❤❤
درود و سپاس بانوی زیبانگاه 🙏🙏❤❤ | |
|
ادیب ارجمند درود و احترام سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌹 | |
|
بانو حسین زاده جان درود و عشق❤❤
سپاس گلم🙏🥰 | |
|
استاد ارجمند درود و احترام سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌹🌹 ادب حکم می کنه تا امانتدار باشم تا حقی ضایع نشه
| |
|
درود بانوی دوستداشتنی❤❤ سپاس مهرتون گلم❤❤🙏🙏 | |
|
بانوی مهربان درود❤❤ سپاس گزارم مهربان بانو🙏🙏❤❤ | |
|
ادیب ارجمند درود و سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و احترام بزرگمهر سپاس، به مهر خوندید🙏🙏🌹🌹 مانا باشید | |
|
شعربانوی عزیز و مهربان درود و سپاس مهرتون مانا
🙏🙏❤❤❤🌹🌹 | |
|
ادیب گرانقدر درود و سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🌹🌹 | |
|
سارا بانوی عزیز❤❤❤ زیبانگاهید جانم، سپاس🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
ادیب گرانقدر درود و سپاس قدردان لطف نگاهتون هستم
🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود و عرض ادب بانوی گرامی❤❤ سپاس، زیبا نگاهید جانم🙏🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست
موفق باشید