يکشنبه ۲۷ آبان
امید صبح روشن... سه کوتاه شعری از وحیدی شیرازی
از دفتر تازگیها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۱۲۷۹۷۷
بازدید : ۲۳۲ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب وحیدی شیرازی
|
1
چون نیلوفری از دل مرداب
به هوای تازه و خورشید سر کشید
که حلاجش گفتند.
بداهـــه
14:07 1402 11 12
2
شبانه از باغ عبور کرد
تا زلف پریشان بنفشه
قامت خمیده گزنه
و سینهی گلگون شقایق را
به گور دیده نسپارد.
بداهـــه
14:25 1402 11 12
3
سر بر آستان مقدس دست گذاشت
پشت به سکوت خیل این مردم فلکبار
قطره قطرهها خونش به طپش قلب
نقاشی فردا را میکشید
بر کف خیابان
و چوبهی دار
بداهه...
14:14 1402 11
|
|
نقدها و نظرات
|
میلاد خجسته ولی عصر مَهدی موعود، امام محمد بن الحسن العسکری (عج) بر شما جناب آقای عباسعلی استکی(چشمه) نيز مبارک باد.
🙏🌹🌹🌹🌹🌱🌹🍀🌿💞 | |
|
🙏🌹🌹🌹💖💝💕
دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی . . .
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماجناب شیرازی عزیز
بسیارزیباست