يکشنبه ۴ آذر
فاصله ها شعری از فرهادنظری پاشاکی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۲۳ شماره ثبت ۱۲۷۹۵۹
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر فرهادنظری پاشاکی
آخرین اشعار ناب فرهادنظری پاشاکی
|
سنجاق کرده بودی
بر جهانت
هوای تنهاییم را
رویاهایم را
تپش نگاهم را
حسِ امن مرا
چه کسی می گوید
فاصله ها بی رحم نیست
دل من ابری شدو بی تو گریست
به مانندِ شهد
گل زعفران
خنده هایت
جامانده در کوه و دَمن
دلیلِ حیات من
افسوس
فراموش شدیم
غصه شدیم
قصه شدیم
#فرهاد_نظری_پاشاکی
#گیلان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران از راهنمایی شما، استاد ارجمند حق با شماست. تقطیع در نگارش ، کمی رعایت نشده اما در خوانش این سروده، رعایت شده
بسیار تشکر می کنم از عنایت شما شاعر عالیقدر که این نوشته رو نقد کردید🙏🙏🙏🌹 | |
|
زنده باشید. همچنین برای شما هم میلاد حضرت ولی عصر(ع) مبارک و خجسته باشه 🙏🙏🌹🌹
| |
|
زنده باشید
سپاسگزار لطفتان استاد ارجمند🙏🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر جهانت
هوای تنهاییم را
رویاهایم، تپش نگاهم
و حسِ اَمنم را...
درود بر شما جناب پاشاکی بزرگوار..
بنظرم سپید زیبا و بااحساسی ست.. و در قالب نیمایی جا نمی گرفت..
جسارتا کمی هم در تقطیع نیاز به ویرایش دارد..
به مانندِ شهدِ گل زعفران ِ خنده هایت
جا مانده در کوه و دَمن
دلیلِ حیاتم...
شاد باشید