يکشنبه ۲۷ آبان
جان قلم شعری از محمد علی نیک روش
از دفتر سقط_جنون نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۱۲۷۹۵۴
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
من با تو پر احساس ترین شعر زمانم
من با تو غزلواره ترین مکتب شعرم
لاحولَ وَ لا قُوّة اِلّا به دو چشمت
از روز ازل تا به ابد مذهب شعرم
ای قافیه سازِ غزلِ نیمه تمامم
ای بی تو پر از واژه زخمی شب شعرم
ای وسعت دنیا همه در عمق نگاهت
ای جان قلم جان سخن در تب شعرم
ای عشق نفسگیر بيا جان به لبم کن
ای سوخته از آتش عشقت لب شعرم
#محمد_نیکروش
|
نقدها و نظرات
|
عرض احترام و امتنان جناب استاد استکی عزیز زنده باشید.بر شما هم مبارک | |
|
خوشحالم که بعد از مدتها کم سعادتی دوباره در این صفحه می بینمت دوست عزیز برقرار باشی جناب خوشروی خوش سیرت | |
|
عرض ادب دارم جناب انصاری بزرگوار برقرار بمانید و سرفراز | |
|
عرض سلام و خیر مقدم جناب زراعتی رضایی عزیز منت گذاشتید سر بنده. نوش روانتون | |
|
سلام و عرض احترام دارم خانم آهنگران نوش روانتان.زنده باشید و ایام به کام | |
|
زیبانگاهید مهربانو سپاسمند حضورتانم در پناه حضرت دوست | |
|
خیرمقدم جناب میرزادوست زنده باشی دوست عزیز ممنون از حسن نگاهت
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد