جمعه ۲ آذر
ببر مرا شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۲۰ شماره ثبت ۱۲۷۸۲۷
بازدید : ۱۰۹ | نظرات : ۱۰
|
|
مرا ببر به دشت پر ز لاله ها
مرا ببر به جنگل پر از بلوط
مرا ببر به عمق خاطره
مرا ببر به سوی رود پر خروش
مرا ببر به آن سوی آسمان
مرا ببر امید دل نواز من.
به شهر شعر ها و نواها
مرا ببر بنشان به روی سبزه ها
مرا ببر به مهمانی لاله ها
تو آمدی از آن سوی مرزها
تو آمدی پر از سرور و شعف
تو آمدی تمام من شدی
ای رویای نهان من
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیز نگاه شما زیباست | |
|
مچکررم بانوو جان 💐💐💐💐💐💐💐❤️❤️❤️❤️ | |
|
درود بزرگوار عالی نگاهیدد سپاسگزارم از نگاه پر مهرتان💐💐💐 | |
|
درود و هزاران درود بر شمااستاد گرانقدر بسیارر ممنونم از نگاه و توجه همیشگی شما زنده باشید و جاوید 💐💐💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.