جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
بگذار تا دوباره با قلب پاره پاره
بنویسم از جدایی من منتظر بیایی
بگذار تا بگویم خواهم تو را ببویم
دور از من و نگاهم حالا بگو کجایی
حالا بگو که شعرت در کوچه ها بخوانم
پاییز با بهانه باران چه با ترانه
حالا که دوری از من پلک مرا بهم زن
بگذار تا بمیرم در گریه ی شبانه
حالا که بی قرارم در شهر انتظارم
بگذار تا بمانم در آرزوی دیدار
باید که از گلوگاه این سینه ام کشد آه
ای عشق جاودانه دست از بهانه بردار
بگذار تا دوباره بنویسم از رهایی
من منتظر نشستم در این قفس شکستم
بی بال و پر رسیدم تا مرز با تو بودن
در وعده گاه دیدار لب از ترانه بستم
در کوچه های پاییز در لحظه ی غم انگیز
بگذار تا بگیرم دست تو را دوباره
بگذار تا که عشقت در سینه جان بگیرد
تنها تویی امیدم تنها تو راه چاره
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.