سه شنبه ۲۹ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهدی بابایی
|
با دیدن ،
تکاپوی معصوم هر جاندار ،
برای گریز ،
با دیدن وحشت هر غاز وحشی ،
که کپ کرده لای بوته های سکوت ،
و با دیدن هر پرنده ی تیر خورده ،
که از ترس می تپد قلب اش به تندی ،
بفهم انسان شکارچی آزادی ،
بفهم طعم شیرین زیستن را ،
و تفنگ ات را زمین بگذار ... !
مهدی بابایی ( سوشیانت )
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی زنده باشید به مهر | |
|
درود و سپاس بانوی گرامی زنده باشید به مهر | |
|
درود و سپاس جناب کریمی گرانقدر در این اثر ساختار را فدای محتوا کردم و حاضر نشدم حتی ذره ای از بار محتوایی آن کاسته بشود به بهانه ی تغییر ساختار . | |
|
درود و سپاس استاد گرامی زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب بانو آهنگران بزرگوار سپاس از نگاه پر مهرتان زنده باشید به مهر | |
|
سپاس از نگاه پر مهرتان جناب بهلول گرانقدر زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب جناب عسکر زاده سپاس از نگاه پر مهرتان زنده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولادت سرچشمه هدایت و تقوا ، سید الساجدین ، اسوه صبر و تقوی در مصیبت
کربلا ، حضرت علی ابن الحسین علیه السلام مبارک باد
نیایشهای امام سجاد، چشمه حیات و شیرینی معنویت است که روحها را به تکاپو میاندازد