بَزک ایتمیش منیم یاریم چکیلمیش قاش یایا بنذر
چئخیبدیر پرده دالیندان بدیرلنمیش آیا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
اوزی گُؤیچک گوزی گُؤیچک دانیشیقی سُؤزی گُؤیچک
آلیبدیر جلوه نی حقدن برکتلی پایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
ملاحتله آلیر جانیم سُئوینجیم نازلی طرلانیم
دوتور گردن یِئریشینَّن قارا تِئل دورنایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
چاغیریرام دایان یاریم منیم ای نازلی دلداریم
گِئدیر عشقه دوشن یِئر اوچون یاشیل باشلی قویا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دوروب عاشق اولان یِئرده اورک غم چهره پژمرده
آخیدیر گوزلرین یاشین چایا دوشمیش آیا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دِئدیم قیز توکمه گوزیاشین قارا گون چولقاییب باشین
باخیب تِتره تدی گوز باشین طوفانلی دریایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دئدیم ای نازنین یاریم سنی وِئرمیش منه تاریم
دولاندیردی اوزون گوردیم یاناقلار هیوایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دئدی عشقوندا وارسان می؟منه صدقیله یارسان می؟
یا کی بوش سُئوزدی بوعشقون یالانچی بیر هایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
دئدیم ای غم چکن یاریم یاریمسان ای منیم یاریم
دوداقون پسته دن دادلی بوخاقون آلمایا بنذر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
یارِ من بَزَک کرده است ابروانش کشیده همانند قوس کمان می باشد
از پشت پرده در آمده مثالِ ماه شب چهارده تَلألؤ می کند
❤
صورتش زیبا چشمش زیبا صحبت کردنش زیبا حرفهایش زیبا
جلوه را از حق گرفته مثلِ هدیه پر برکت می باشد
❤
با ملاحت جانم را ازمن می گیرد معشوقه ی من و طرلان با ناز و عشوه ی من
گردنش و بالا می گیرد موقع راه رفتن همچون دورنای سیاه تِئل می باشد
❤
صدایش میزنم وایستا یارِ من ای دلدار نازدانه ی من
میرود به جایی که اولین بار عشق را تجربه کرده همانندِ قوی سر سبز
❤
وایستاده جایی که عاشق شده است با دلِ غمگین و چهره ی پژمرده
اشک چشمهایش را جاری می کند مثالِ ماهِ افتاده در رودخانه می باشد
❤
گفتم دختر اشک چشمهایت را نریز روزگار سیاه وجودت را گرفته است
نگاه کرد و چشم و صورتش را یک تکانی داد همانندِ دریای طوفانی می ماند
❤
گفتم ای نازنین یارِ من تورا خدایِ من به من رسانده است
رویش را برگرداند یک لحظه دیدم لُپهاش مثال بِه می باشد
❤
گفت تو عشقت پایدار هستی؟ با صداقت یارِ من هستی؟
یا که عشقت تو خالی است مثل طبل الکی های هوی انداختی
❤
گفتم ای نازنین یارِ من نصفه ی من هستی ای یارِ من
لبهات از پسته خوشمزه تر وسفیدی وزلالی گردنت همانند سیب می باشد
❤
دست شما درد نکنه .
و شاعر گرانقدر زنده باد .
برقرار باشید .