شنبه ۱۰ آذر
شعر کودکانه عید مبعث شعری از علیرضا قاسمی (آشیخ)
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۱۲۷۵۸۶
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علیرضا قاسمی (آشیخ)
آخرین اشعار ناب علیرضا قاسمی (آشیخ)
|
شعر کودکانه عید مبعث
مبعث یه روزِ زیبا
یه عیدِ خیلی شادِ
تمومِ غم ها امروز
رَها تو دستِ بادِ
این اتفاق تو مَکّه
برای ما فُتادِ
تو شهری که میگفتن
شهری پُر از فِسادِ
خدا که دید تو دنیا
ظلم و ستم زیادِ
بازارِ مهربونی
بی رونق و کِسادِ
برای شهرِ مَکّه
شهری که در فسادِ
پیامبری فرستاد
که مردِ عدل و دادِ
دشمن میگفت مُحمّد (ص)
یه مردِ بی سوادِ
ولی خدا به او داد
یه علمِ فوقالعادِه
او آخرین نَبی تا
قیامت و مَعادِ
رسالتِ پیامبر
اخلاق و اِتحادِ
ایمان به حق تعالیٰ
توحید و اعتقادِ
مبارزه با شِرک و
با کُفر و اِرتِدادِ
با مَستی و گناه و
با تَبعیضِ نِژادِ
خلاصه اینکه با او
دل از غَما آزادِ
بهشت و آخرت هم
به لطفِ او آبادِ
شاعر : علیرضا قاسمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
إِقْرَاءَ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِیَ خَلَق
مبعث پیام آور نور و مهربانی مبارک
بر محمد و آل او صلوات