مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
حجاب تو شعری از محمد حسنی
از دفتر قریبِ قریبِ.. تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱ شماره ثبت ۱۲۷۵۵۰
بازدید : ۱۵۲۱ | نظرات : ۱۹
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
حجاب تو
کلاهی ست
بر سر گل ها
آسمان اما
کلاه بردار خوبی ست
قدر ذهن تو را دانسته
و نور تابیده
و یک روز
این آفتاب هم
تمام می شود
محمد حسنی
نقدها و نظرات
درود استاد محمدی
سپاس از شما و حضورتان
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀
درود شاهزاده خانوم
سپاس از شما
خب مفهوم رو میرسونه
یک روز این آفتاب هم تمام می شود
خطاب به همون فرد هست
که با همین نور و نا آگاهی از دنیا خواهی رفت
درود استاد استکی
سپاس از حضور ارجمندتان
مستدام باشید
در پناه خدا
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀
استاد مهدی پور عزیز
سپاس از حضور گرم شما
موفق باشید
در پناه خدا
استاد انصاری عزیز
پدر مهربان و پرتوان انجمن
سپاس از حضور شما
مستدام باشید
درود ادیب استاد آهنگران
سپاس از شما و زخمتی که کشیدید
در پناه خدا باشید انشالله
درود استاد انصاری عزیز
سپاس از لطف شما
موفق باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جناب حسنی
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید