جمعه ۲۵ آبان
طبیب دل شعری از سید احمد(کاکتوس)
از دفتر حسرت نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۱۲۷۳۶۸
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر سید احمد(کاکتوس)
آخرین اشعار ناب سید احمد(کاکتوس)
|
از پنجره، از درب، از این روزن دیوار
عمریست که آتش زده بر این دل بیمار
از این همه افعال، از این کثرت مفعول
حاصل شده بی حاصلی و کثرت مجهول
راهم شده بیراهه و چاهم شده وافر
دینم شده بی دینی و قلبم شده کافر
از درد همین بس، نفس آید به شماره
پیش تو طبیب و نکند درد تو چاره
کاکتوس
|
نقدها و نظرات
|
سلام. ممنون از محبت شما. نظر لطف شماست. | |
|
سلام. شما لطف دارید. ممنونم. سرفراز باشید
| |
|
ممنون از لطف شما. وقت گذاشتید و مطالعه فرمودید. | |
|
سلام. نظر لطف شماست. ممنون از این همه محبت. | |
|
سلام. ممنون از لطف شما. سلامت باشید. | |
|
ممنون دوست عزیز . نظر لطفا شماست | |
|
سلام. درود بر شما. ممنون از لطف شما. خندانک خندانک خندانک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
ایام بکام..