گرفتار گرداب کوتاهی ام
به آن ساحل امن تو راهی ام
تویی صاحب فخر و مجد و ثنا
تویی صاحب عزّ و عهد و بها
تویی صاحب لطف بی انتها
به من رحمت آور عظیم الرّجا
به کوی خود این نیمه شب سر بزن
نگاهی بفرما بر این پرسه زن
دلم را به عشق خودت نام کن
به خشنودی خویش خوش کام کن
بر این بنده ات پارسایی ببخش
به راه اطاعات پایی ببخش
برای عبادت توانی ببخش
به عصمت و پاکی نهانی ببخش
به رحمت شدم تشنه، آبی ببخش
خمارم، به تنگم شرابی ببخش
ز آیات قرآن فروزی ببخش
به توفیق در شکر روزی ببخش
دلی در بلاها شکیبا ببخش
مرا باطنی نیک و زیبا ببخش
به آلوده نفسم تمیزی ببخش
به عمرم خدایا عزیزی ببخش
معطّر به ذکرت دهانی ببخش
به تسبیح گویی زبانی ببخش
به تاریکی ام پاره نوری ببخش
به احسان بر این دل سروری ببخش
لطیفا به روحم لطیفی ببخش
بر این دیدگانم عفیفی ببخش
از آن خرمن لطف نانی ببخش
به دلدادگی نیمه جانی ببخش
موفق بدارم سر واجبات
به دوری ز بدبویی منکرات
مجیبا تویی مُعطی المسئلات
کفایتگر و خالق کائنات
...
میلاد یاور مظلومان و یتیمان،مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، کَننده درب قلعه خیبر، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت حضرت علی بن ابیطالب (ع) بر عاشقانش مبارک باد