جمعه ۲ آذر
بهار تو شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۱۲۷۱۳۴
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
چراغ این قفس خاموش
سرم لبریز رویا هاست
تو این زندون تنهایی
فقط من و خدا اینجاست
یه چشمه روشن شعرو
تو قلبم گرم میبینم
بجز تصویر این رویا
دیگه هیچی نمیبینم
تو هستی باز کنار من
با من آهسته میخندی
تو این غم خونه سربی
از آینه حجله میبخدی
گذشته هرچی بود و هست
ولی من خاطراتم رو
کف سلول میچینم
تو این تاریک وانفسا
فقط چشماتو میبینم
یه لحظه همقدم بودیم
یه عمره که خود آزارم
تو هر لحظه نگاهت رو
تو خاک جونم میکارم
یه شب دیگه گذشت و رفت
یه شب دیگه کنار تو
به سرمای دلم سوگند
میمونم تا بهار تو
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از لطفتون به شخصه زیاد اهل ویرایش نیستم البته ترکیب پیشنهادی شما زیباتر و حرفه ای تر هست تشکر از راهنماییتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
جسارتا ویرایش لازم ندارد؟
مثلا:
بجای(فقط من و خدا اینجاست)
فقط خدای من اینجاست