جمعه ۲ آذر
آگهی مرگ شعری از عیدی خلیلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۶۹۵۳
بازدید : ۱۱۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب عیدی خلیلی
|
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🌾🍂
🌸
رفتم از پیش شما گاه مرا یاد کنید
ساز سرنا بنوازید و مرا شاد کنید
صفحه ی آگهی مرگ مرا چون دیدی
خواهشا یاد مرا زنده قلمداد کنید
نکنید گریه و زاری که ز غم بیزارم
رخت رنگی به تن و هلهله ایجاد کنید
بر سر سنگ مزارم قفسی بگذارید
هدهدش را به هوای خودش آزاد کنید
خواندن فاتحه بر مرده چه سودی دارد
فکر خشکیدن آن شاخه ی شمشاد کنید
منشینید و بگویید که "عیدی" آن بود
من که رفتم بنشینید و خود آباد کنید
#عیدی_خلیلی
🌸
🌾🍂
🍃🌺🍂
💐🌾🍀🌼🌷🍃
|
نقدها و نظرات
|
پاینده باشید جناب مهدی پور | |
|
زنده و برقرار باشید جناب انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود
ان شاالله که سلامت باشیدهمیشه