يکشنبه ۴ آذر
درد شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۱۲۶۳۸۲
بازدید : ۳۰۳ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
درد چیست ؟
رخسارش به که ماند؟
چه طعمی دارد؟
صدایش چگونه است؟
چه رنگی دارد؟
سرخ است یا سیاه؟
مزه اش چطور؟
تلخ است یا شیرین؟
چه بویی دارد؟
به چه ماند؟
به شب یا که زمستان؟
آغاز است یا انجام؟
که میداند جز من؟
همهی آنها را من چشیده ام،
من کشیده ام.
درد رازی است ورای جسم،
درد سری است فراسوی سیاهی.
درد رنجی است که هنوز این مردمان در خواب نفهمیدهاند آن را.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بسیار زیبا مانا باشید | |
|
درود سپاس فراوان مانا باشید بزرگوار | |
|
سپاس از مهرتان گرانمهر 🌹🙏🏻🙌🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.