جمعه ۲ آذر
کابوس شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۱۲۶۳۶۰
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
مثل یک طوفان دلم را جستجو کردی
خانه ام ویران نشد
هر چند ..
شب را در درونم تا سحر
مرطوب کردی
من صبورم
همچو گلبرگی که در بین درختان گیر کرده
هیچ نوری را امیدش نیست دیدن
شکل بالا رفتن خورشید را ..
تنها فقط در خواب دیده
کاش در دنیا کسی با دیدن یک صبح روشن
به شبِ یلدای من
خداحافظ نمی گفت
کاش در گوشم پرستو...
جای دستان سفر را
بر شانه ها ی غم نمی گفت
من چگونه خواب را تعبیر خوبی کرده باشم
چای صبحانه
کنار پنجره نوشیدنی نیست
در چنین کابوس سردی
که با بوییدن نم در نگاهم
تا سحر خوابیده باشم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حمایت شما استاد گرامیم | |
|
سپاس گزارم استاد گرامیم | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
سپاس گزارم استاد گرامیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود