سه شنبه ۶ آذر
تسنیم قرآنی شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۱۲۶۳۵۹
بازدید : ۹۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه الله النور
تسنیم قرآنی
مبارک زادروز حضرت زهرا است می دانی
بیا بنشین تو با کروبیان اینک به مهمانی
تلاطم گشت در سرمدّ و از سرچشمه لولاک
پدید آمد به نور و مهر خورشید درخشانی
به جوشش های خود دردانه شب سوز خاتم را
به لب آورد فیض بی حد دریای رحمانی
نوید آمد به انسان فرومانده به تاریکی
که او زاینده نور است در آفاق انسانی
تمام چشمه های جنت الماوی به جوش آمد
لبالب سوره کوثر شد از تسنیم قرآنی
زمین دل شده سرشار شور و شادی و در آن
هزاران گل شکفته در قدوم وی به خندانی
بخوان بر وی درودی بی کران از جان و دل مهدی
که بر هر درد ذکر نام او بخشیده درمانی
بگو شکر خدا و می طلب از حضرت زهرا
نجات خویش را در هر زمانی از پریشانی
غبار دستگاه حسینی - #مهدی_رستگاری
سی ام آذر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هفتم جمادی الاول ۱۴۴۵ هجری قمری
۶۴۷
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استكی عزیز اللهم صلی علی فاطمة و ابيها و بعلها و بنيها بعدد ما احاط به علمك | |
|
درود و سپاس جناب نجفی عزیز اللهم صلی علی فاطمة و ابيها و بعلها و بنيها بعدد ما احاط به علمك | |
|
درود و سپاس جناب اکرمی عزیز اللهم صلی علی فاطمة و ابيها و بعلها و بنيها بعدد ما احاط به علمك | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.