پنجشنبه ۱ آذر
یلدا شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۱۲۶۳۰۹
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
یلدا شب آغاز زمستان آمد
نوبت به تمام می پرستان آمد
ای قوم به جان آمده از جور فلک
شبهای سماع جمله مستان آمد
نقل شب عاشقان بریز ای ساقی
پرکن قدحم نور شبستان آمد
فرزند به دیدار پدر نایل شد
دیوان به کف حافظ به دبستان آمد
مادر به تفال صفحه ای را بگشود
غم رفت و گل وسبزه به بستان آمد
دانه شد انار ولب یارم قرمز
به به چه صدایی زگلستان آمد
خاقانی و سعدی ونظامی الیاس
شهنامه بغل رستم دستان آمد
|
نقدها و نظرات
|
درود براستاد عزیزم یلدیتان مبارک شاد وسلامت باشید درپناه حق | |
|
درود برشما استاد انصاری یلدایتان مبارک ممنون از بداهه ی زیبایتان شاد وسلامت باشید درپناه خدا | |
|
درود برشما مهربانو یلدایتان پراز انار وشادی شاد وسلامت باشید در پناه خداوند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از رفتن پاییز غم انگیز
تنها غم بجا مانده
یلدایتان مبارک