عشق ناگهان از لابه لای بوته ها بهت نزدیک میشه!
سعی میکنه پنهان بشه سعی میکنه رفتاراتو زیر نظر بگیره !
عشق قدرتی وصف ناپذیر و ترسناک داره
عشق ارام ارام در ورای ناامیدی وقتی خالی از هرچیزی هستی پیداش میشه
عشق در میان قلبت رسوخ میکنه و مغز و استخوانتو میسوزنه
عشق همان اشک شوقیست درمیان چشمان خمارش
عشق همان دردیست که هیچ طبیبی عصاره ای برای بهبودش ندارد
عشق همان بغض سنگینیست بر راه گلویت
و همان حرف نگفته ایست که پریشانت می کند
عشق همان موجودیست که هیچ دانشمندی صورتش را کشف نکرده
عشق همون فکریست که شب ها روی ذهنت می خوابد
عشق مسئله ایست دشوار و هیچ فیزیک دانی راهی برای چاره اش ندارد
عشق همچون بیماری جزام تمامی بدن رو ذره ذره میخورد و تجزیه می کند
عشق آهسته پاورچین پاورچین پای به دنیایت می گذارد و تو را مات و مبهوت می سازد
یک روز عشق به سراغتان می آید و زل می زند در چشمانتان و شما را از خود بی خود می کند
منتظر باشید
عشق ناگهان می آید...
درود بانو عاشوری عزیز
زیباست
برقرار باشید